3 år

Idag är det tre år sen jag flyttade till Sverige och började jobba som resande säljare. Blev bjuden på lunch på Lagerhuset i Göteborg av företaget/ chefen: Tack! 
Tre år. Två av de där åren var otroligt sega och det tredje flög förbi. 
Tre år. Och så mycket har hänt. Från att ha lämnat mycket bakom mig, har jag nu hittat ett nytt liv. Det finns lite som jag vill ändra på och testa, men det är nog rätt perfekt som det är. 
Äntligen känna en självkänsla, jag inte känt innan. 
Äntligen känna sig accepterad och älskad. 
Äntligen blivit vuxen på riktigt. Mina föräldrar har gått från att vara föräldrar till att fråga mig om råd och hjälp och även de har insett att jag är deras vuxna dotter. Skönt! 
Tre år. 

Kommentarer
Björn säger:

Skön känsla vännen! Tre år går väldigt fort minst sagt, har snart gått fyra år sedan mitt ex bröt vår förlovning och jag började jobba i Sthlm, känns som igår.

2014-01-16 | 09:47:04
Bloggadress: http://bjornwestergren.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback