Caspar- jag saknar dig

Jag saknar min katt så otroligt mycket. Det är nu tre veckor sen han sågs sista gången. Hittils har ingen sett honom och jag har gjort allt för att hitta honom. Jag har kontaktat vetrinärer i omgivningen, grannar och t.o.m. Polisen. Jag har skrivit till det lokala katthemmet och lagt upp en efterlysning hos dem. Vi har gått flera rundor i skogen och bostadsområdet, men utan resultat. Lappar har satts upp, men ingen har ringt. Jag är så orolig att det har hänt honom något och jag har en enorm ångest över att ha släppt ut honom överhuvudtaget. Det var säkert för tidigt för honom. Han hittar inte hem. Och jag kan brista ut i gråt varenda gång jag tittar ut genom fönstret och inte ser honom sitta på trappen. 
Jag önskar mig inget mer än att få tillbaka honom. Få ge honom hans älsklingsmat. Kela och leka med honom tills han blir trött. Somna med honom i min famn. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback