Godisfeber

Freeeeedag!
Hänger på en soffa i Sthlm med en stor godisskål som vilar på mitt ena ben. På det andra vilar ett väldigt febrigt huvud. På plussidan är att jag har godiset för mig själv. ;) Är även rätt glad över att vi inte är ute och flänger. Har varit ute och kört hela dagen - varit ända i Katrineholm idag och det med världens huvudvärk. Så jag är rätt trött och seg i hjärnan.
Men vädret var perfekt för en utflykt: strålande sol och snön som glittrar. Den sista biten till Katrineholm är en kurvig väg genom skog och åker, förbi små byar och över en liten å. Fantastiskt roligt att köra på dessa småvägar. Kändes lite som att sitta i en berg o dalbana. Riktigt roligt!!

Nu ska jag tillbaka till mitt kvällsjobb som sjuksköterska. Ska badda pannan och ge den en puss.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback