Resultat

Igår förmiddag var jag på kliniken i Malmö för ultraljud. Har nu nog fått mer ultraljud än en gravid kvinna i Helsingborg får. Otroligt, att de bara får ett! Nej, jag får inga trillingar som vissa har trott. Inga tvillingar på gång heller för den delen.. :) Nej, var och kollade upp mina organ efter körtelfebern. Läkaren var en såndär riktig läkare - lite äldre (typ 60 års åldern), värdig man med glasögon och grått hår. Ja, man hade förtroende och visste att detta var en man som kan sin sak. Lite svårt för höger och vänster kanske, men det har jag ju också. I alla fall undersökte han hela buken och alla mina organ ser fina ut och är normalstora igen. Woopwoop! Ingen lite förstorad (3x större!!) lever eller mjälte längre. Låter väl bra! Har alltså fortfarande kvar min revbensmuskelinflammation, så ni får fortfarande inte få mig att skratta för mycket. Jag vet att det är svårt, men försök!!!
 
Så dagen började med ett leende och goda besked, vilket man verkligen har längtat efter i ett halvår nu.Snart kan jag ge mig ut på mina powerwalkingrundor igen med musiken på hög volym i mina urbanears, kommer jag att sätta fart på ben och höfter igen. Kroppen kan verkligen behöva komma i form lite inför våren.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback