Nätdejting

Det där med att nätdejta är ju inte så där jätte enkelt visar det sig. Jag behöver som tur är inte gå igenom det där. Man har ju goda vänner som fixar och donar till en. Ja, sen man blev singel och har accepterat denna status har man ju haft fullt upp. I lördags när jag satt och planerade veckans dejting maraton i klädväg, fick jag ett mess av en 'god' vän... med detta: "Hej hopp nu har jag hittat en kille åt dig...." (Oj! tänkte jag, kul!) och denna bifogade bild:
 
Ja, ni förstår att jag kräktes lite grann efter Carpe diem. Men att sen läsa "efter regn kommer sol" gjorde det hela ju verkligen inte bättre. Ja, och han är lite busig också... oh-oh! se upp där! ;) Fast jag hade ju säkert vunnit hans hjärta, för jag är ju väldigt humoristisk och har ett rätt så brett leende.
Som ni säkert anar, ville min goda vän inte att jag skulle dejta denna människa. Men det är ju faktiskt jätte snällt att hon kollar efter killar till mig på match.com. Tack, Magda! ;)
 
En annan misslyckad nätdejting-historia som jag bara tjuvläst på twitter, berättar ju denna lilla tweet:
Ja, inte mycket mer att säga till detta. Men visst är det lite tragiskt ändå? Tycker lite synd om tjejen. Ja och kanske även om flickvännen och ja, lite synd tycker jag även om killen som råkat ut för något han verkligen inte kan hantera.
 
Ja, jag tänker i alla fall inte nätdejta. Har ju så många vänner som fixar åt mig. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback