Fredag! Helg!

Fredag! Helg! Ja, jag har faktiskt klarat av att jobba en hel vecka på heltid. Är själv lite förundrad. Okej, jag har varit sjukt trött, haft sjukt ont och blivit sjukt irriterad på folk, men en hel vecka alltså....lite stolt är man ju.

Planer inför helgen? Njae inte riktigt. Blir i alla fall inga fyllemess från min sida. Man kan ju alltid hoppas någon annan skickar ett par roliga, så att man får något att skratta över. Men vi får se. Det blir kanske ett glas vin eller bio trots allt. Älskar att gå på bio. Men just nu är det inget som lockar mig faktiskt. Jag vill nog inte se "Sune i Grekland" för 150 spänn.

Vad retar jag mig annars på? Folk som inte svarar på mail. Det är störigt. Man skriver ju för att man vill ha en reaktion. Men tydligen är man rädd för mig. Min bild på företagssidan är väl inte så skrämmande...? Men detsamma gäller ju faktiskt även privata mails. Speciellt när man har något på hjärtat som tynger en, så vill man ju gärna få någon slags respons ganska omgående. Annars blir man ju jätte obekväm med denna person och vet inte riktigt hur och vad och överhuvudtaget. Så kära ni därute som inte svarat - gör det nu. Jag blir tokig om jag behöver vänta en vecka till. Tycker även det är lite respektlöst. Tar er lite tid och formulera er, det är man väl andå värd. Ni kan även ringa om det skulle behövas. Investera lite i relationen. Investera för att få ett gott samvete. DÅ får ni njuta av helgen och ha kul!

Trevlig helg! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback