Bachelor

Ser på tysk TV. Bachelor 2013 - söker sin kärlek. Han ser inte helt dum ut. Snyggt brunt vågigt hår och snygg i kostym. Påminner faktiskt om två ex pojkvänner, om man nu får säga det. Haha! De flesta män ser ju bra ut i kostym, men tyvärr tycks män inte ha kostym så ofta här i Sverige och när de har en på sig, sitter den oftast inte så där jätte bra. Den får gärna vara lite tight och visa musklerna utan att visa dem - om ni förstår vad jag menar! Haha!
Men tillbaks till Bachelor 2013. Tjejerna har inte visat sig från sin bästa sida ännu. En del är så dumma så att man skämms framför TV:n. Andra är mera fixerade på att visa sig halvt nakna. Inte undra på att han är Bachelor, om det bara finns sådana tjejer som är ute om kvällarna. Man undrar ju lite hur långt man själv skulle komma i ett sådant TV-format. Kamp med 20 andra tjejer om en man. Äh - när jag skriver det så, märker jag att det verkligen inte är något för mig. 20 killar får gärna ta upp kampen med varandra för att erövra mig, men tvärtemot? Nej, tack. Å andra sidan ska kärlek inte vara en kamp. Kärlek känner man och kan inte tvingas på. Såklart kan man kämpa för att bevara en kärlek, men kampen ska inte vara huvudsaken, utan njutandet ska vara det som dominerar. Men hur känns kärlek då? Vad är det man känner? Hur ska det kännas? Hur vet man vad man känner? Man vet när det är dags. Och då kan 19 killar eller tjejer försöka erövra dig - det funkar inte. För du tänker bara på nr 1.
 
Bachelor Jan:
 
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback