Tatuering

 
Jag trodde att jag var den sista människan på jorden som skulle bli sugen på en tatuering. Men nu har det hänt. Är lite sugen. Har krav: den får inte bli större än 2-3 cm och den får absolut inte göra ont. Har hört att det gör sinnessjukt ont på områden utan fett, som t.ex. handleden, underarm osv.. Stämmer det? Och vad ska jag annars välja? Rumpan? Ni, som är mina trogna läsare och följare och vänner - ni kan väl bestämma vad det ska bli? Jag vill inte komma hem med en delfin. Eller med en stor kattbild på ryggen.. eller med ett 'Carpe diem'  på ankeln.
 
Så kom med förslag! Om ni är kreativa får ni gärna designa något också. Är öppen för det mesta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback