Be my Valentine

Då var dagen alla överöser alla med en massa hjärtan och om man har tur: choklad, mat o blommor och snälla ord. Alla? Nej. Jag är ju inte världsbäst på komplimanger, så om ni får höra konstiga saker ur min mun idag (eller alla andra dagar) så menar jag faktiskt väl med allt jag säger.

Så ta lite extra socker idag, säg ja till lite njutande. På tyska säger vi: "Liebe geht durch den Magen." Så ät något gott o låt kärleken hitta vägen genom magen ;)

PS tror att städerskan på mitt hotell gillar mig lite... Fick ett chokladhjärtan! Mums!

PS igen.. Fick en Trisslott av pappa. Hoppas på en stor vinst! ;)


Kommentarer
Andy säger:

Du skulle spela en perfekt döden, är väl en av dom bästa komplimangerna ;)

Svar: Ha! Det var en perfekt komplimang för en skådis!
Zo_fee

2013-02-14 | 18:38:32
Bloggadress: http://andylindhe.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback