Födelsedag

Idag fyller min pappa 76 år. Jag tycker att han max ser ut som 60, men tydligen visar passet att han faktiskt blev 76. Tänk vad tiden går! Vi firade med att överraska honom på Lomma fiskebod - käkade god fisk och det var fullt med folk runt omkring oss. Vädret hade lockat kreti och pleti till hamnen. Ja, det var faktiskt så varmt att man hade kunnat sitta ute. Äntligen är våren här!
 
  
Efteråt blev det tårtkalas med min morbror och moster och pappa fick äntligen öpnna sin present. En bok om Englands ånglok som jag hittat i en liten specialaffär i Vasastaden. Han blev jätteglad!
 
Snart är det dags för min födelsedag. Inte riktigt bestämt mig för hur jag ska fira. Men något blir det iaf. Det är ju MIN dag! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback