Budskap

Ja, jag vet. Finns inget hemskare en budskap à la Paulo Coelho om att livet är fint och du ska ta vara på varenda ögonblick. Nej, tack - det finns många ögonblick som jag inte vill ta vara på och jag vill aldrig vara med om dem igen. Men det finns lite budskap därute som faktiskt gör nytta, då man läser dem två gånger och tänker, jajamen - jag borde ha satsat lite extra där.
 
Hittade denna bild på min dator just nu. Jag måste ha sett den och laddat ner den någon gång förra året. Men budskapet stämmer fortfarande. Synd inte fler inser det och synd inte fler har detta på sin ytterdörr, så att de ser det var gång de går igenom den.
 
 
Sen finns det ju de budskapen som bara är lite roliga och får en att le som till exempel detta. Fast det fattar väl bara människor som är födda innan 80talet.
 
 
 
Sen finns det de budskap som man helst skulle vilja skrika högt lite då och då. Speciellt bakom ratten eller när som helst egentligen. Roligast som kvinna förresten:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback