Snöstorm och iskallt

Ute härjar en snöstorm och det är iskallt: -8 C ! Vinden blåser på och ytterdörren var lite igensnöad. Tänk om det snöar så mycket denna vecka, att vi sitter fast? Det skulle ju faktiskt vara väldigt mysigt! :) Då skulle sambon och jag verkligen få lite egentid. Inte ens Caspar vill vara ute i detta oväder. Han har fått en rejäl kycklingbit till kvällsmat och borde vara mätt nu. 



Min fina bil, som jag var så glad för, ville inte starta idag. Batterisymbolen lyste upp och jag får väl ringa assistancekåren imorgon, om det inte ger sig. Typiskt! Men Passaten tyckte väl också att det var lite kallt ute. 
Mitt huvud tyckte också att det är tokkallt och gav mig en rejäl migrän, som jag kämpat med sen igår kväll. 

Jämna plågor med andra ord. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback