Helgen som försvann

Helgen bara försvann denna gång. Jag var ju i Lund i fredags pga jobbet - vi hade en heldag med möten och efteråt festade vi till det ordentligt! Kontoret har ju flyttat till nya lokaler och det var dags för inflyttningsfesten. Den var supertrevlig, men det var ju rätt så solklart - man har ju roliga kollegor!
 

 
Jag åkte hem på lördagen, så helgen bestod egentligen bara av idag. Men dagen har man i alla fall utnyttjat till max med lek, bus och stoj. Började morgonen med en liten nyfiken 2 1/2-åring som glatt räknar till tio tår. Vi har även lekt kattleken (prata i mjau-språket och mysa), gungat, tupplurat och käkat enorma mängder sockerärtor.

Såklart har jag även letat febrilt efter min lilla katt. Utan resultat. Ingen har sett honom och han är väl för långt borta för att höra mina rop. Jag gick till och med en rejäl bit på Södermanlandsleden som går genom vår skog. Men ingen Caspar. Jag är tokorolig, rädd och har konstant ont i magen. Snart är det 5 dagar och jag vet faktiskt inte vad jag ska göra. :( Jag har snart pratat med alla som bor här och alla har lovat kolla, men man kanske måste kolla med polisen? Hur gör man?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback