Nytt år - ny stil?

Jag var på jakt efter ett enkelt mönster till kuddfodral, när jag hittade http://www.annaneah.se/ sida. Vilken fantastisk inspirationskälla! Jag blev både sugen på att sy klänningar, inreda ett ordentligt syrum och att ändra min stil. Jag har alltid gillat den snygga 50-tals silhuetten: den är kvinnlig och otrolig vacker. Älskar att kunna visa att man är kvinna. Att man har en kvinnlig figur. Varför ska man se ut som en hen-hipster? Eftersom jag har hittat glädjen i att jobba med en symaskin, så är det kanske dags att sy mina nya outfits, som ingen annan har? Jag tror nog att jag skulle kunna passa rätt bra i den stilen. Och efter 34 års vandrande i olika stilar, hittar jag kanske äntligen min stil?
Gå in på sidan och kolla! Det är verkligen värt det. Tack Anna för inspirationen!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback