Sjuk

Jag har inte mått bra en hel vecka. Ledvärk de luxe, småfebrig, mardrömmar, trött, huvudvärk och ont i hela magregionen. Ej kul. 
Idag fick jag hjälp av en twitterkompis som är en hälsocoach. Bra att ha ett mångfaldigt flöde! ;) Hon satte några akupunkturnålar och masserade mig ordentligt. Och jag mår bättre! Huvudet har fortfarande för sig att göra ont, men resten är bättre. Det kan verkligen behövas, när man tänker på denna vecka. En helvecka i Götet fullspäckat schema: säljmöten, användarmöte, bokmässan och och och. Imorgon eftermiddag går tåget. Några timmars lugn inför stressen. 

Caspar har fortfarande inte hittat hem och jag är förtvivlad. Vet inte vad mer jag kan göra. Saknar honom så otroligt mycket! 

Ikväll har jag lyckats med konsten att lägga minstingen, som annars bara vill läggas av pappa. Men i en nödsituation får man göra vad man kan och jag får väl credda mig själv med faktumet att det var lite krångligt i början, men funkade rätt bra ändå. Hittils har han iaf inte vaknat och 9-åringen sover också. Klappar mig själv på axeln. ;) 

Nu ska jag lägga mig och läsa några rader tills jag somnar. God natt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback