Mat! Mat! Mat!

Har jag sagt att jag älskar mat? ;) 

Äntligen är Sveriges Mästerkock igång igen. En del av mig vill vara med och visa vad jag har i mig eller som en av deltagarna sa: det man ser på tallriken är jag. Fantastiskt bra sagt! Så känns det nästan varenda gång jag lägger upp något jag lagat på en tallrik. Den andra delen av mig skulle aldrig våga vara med i TV. Jag vill hellre etablera något på egen hand och vara lite av ett stalltips - lite hemlig, men alla vill njuta av det. Så TV är väl inte riktigt mitt format. Sen har jag ju förvisso en passion, men vet att jag saknar vissa grundläggande kunskaper. Och som ni säkert märkt har jag en tendens av att vilja vara perfekt. Det här året ska jag jobba med att bli bra. Fördjupa kunskap och färdigheter, för att sen förena det med min passion. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback