Missing cat

Min Caspar har inte kommit hem. Han släpptes ut igår eftermiddag efter att han stått och jamat i en trekvart och sen dess har han inte kommit hem. Ja, jag vet att katter glömmer bort tiden och springer och leker och fångar och har sig, men jag är orolig. Han borde ha kommit hem, eftersom han inte åt mycket på dagen och borde ha varit vrålhungrig nu.
Vi bor nära skogen - tänk om han gått vilse? Eller trillat i något hål? Om något rovdjur spårat upp honom och jagat honom kors och tvärs?
Eller har han gått in hos någon granne och nu väntar ut tiden tills han kan smita ut igen?
 
Jag är orolig. Jag vill ju veta att han mår bra! Tänker nog införskaffa en kattpejlare, t.ex. dessa .
 
MISSING!
Caspar the cat. Soft, furry and sweet.
Likes catsausages. Loves food. Especially lasagne. (not to be confused with Garfield)
3 1/2 years old.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback