Gåvor

Ikväll blev jag överraskad med en present. En present som är så fin och tanken bakom ännu finare. Jag blev så glad att jag tappade talförmågan. Stammade lite, blev rörd - ja nästan så att jag fick en eller två glädjetårar i ögonvrån. Visst är det underbart att man kan bli så glad av någon?

Ja, jag är väldigt glad över att ha träffat någon som gör mig glad och får mig att le, skratta och fnittra hejdlöst varenda dag. Som uppvaktar mig - lite som i en klassisk roman, om jag får låta min inre romantiskt lagda bibliotekarie prata lite ;) - någon som gör att jag känner mig trygg och som jag uppskattar så väldigt mycket. Någon som ger lika mycket, som han tar det jag kan ge.

Låter som en liten kärleksförklaring när jag läser det jag skrivit igen, och ja, så ska det också låta. Är kär och glad. Njuter av varenda dag och ser fram emot många dagar tillsammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback