Kaos!

 
Lever lite i kaos just nu. Flyttkartonger och resväskor överallt. Tomma hyllor, spikar utan tavlor på väggen. Det är så det ser ut idag och imorgon kommer allt vara ännu mera kaotiskt. Sen går flyttlasset äntligen på onsdag. Och då! Då börjar livet som sambo. :)
Livet kommer att förändras radikalt för min del. Men det är något jag ser fram emot. Något jag har längtat efter och något jag även har saknat. Nu är det snart dags. Vi flyttar ihop! Vi flyttar in i vårt nya fina hus! Tills dess ringer man till elbolag och såklart till kommunen - fattar ni att jag blev vidarekopplad 6 ggr när jag ringde Telge för att fixa ett nätavtal. Och varenda gång fick jag berätta samma historia och varenda gång fick jag höra att jag skulle bli vidarekopplad till rätt person. Vi kan väl lugnt säga att jag har blivit proffs på att hänga i telefonkö.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback