Cover girl

Ja, nu har det hänt. Jag är på rätt väg till att bli berömd. Bilder på mig har inte bara använts i våra produkt-foldrar, nej även på com - hemsidan. Jag är tydligen mass-kompatibel och funkar både i print och onlinemedier. Nu vet ni. Jag är inte vem som helst. Jag är en cover girl. Tur att bilden är så himla liten, att man ej ser mycket på den. Men det kändes liksom lite konstigt när en kollega kom och hänvisade till bilden... jag hade ju inte koll på det.
Men här är den:
 
 
 
Visst är den bra? ;) Jag ser super-intresserad ut och får hjälp av den rara bibliotekarien på stadsbiblioteket. Tycker även att jag passar in som random besökare på stadsbiblioteket, eller hur? Sen jag såg denna sjunger jag NKOTB - Cover Girl och kollegorna hatar mig.
 
 
 
Bryr mig inte. Har ju choklad från Ahlgrens Konfektyr. Den glada receptionisten och jag käkade lyxlunch på Malmstrens i Saluhallen, Lund idag. Det blev Torsk med persiljerot, rågbrödskrutonger & vattenkrasse. Fantastiskt gott. Vi bestämde mitt i lunchen att vi skulle unna oss lite lyxgodis i anslutning, och tog vägen förbi Ahlgrens och shoppade loss lite. Mums!  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback