New Years Eve

Snart dags att förbereda sig för festen ikväll. Den blir säkert inte så storslagen som att vara i NYC på Times Square - någon gång tänker jag vara där med den personen jag älskar och bara njuta av att det är vi två i ett hav av människor. En fin film är ju också "New Years Eve" om vilka förhoppningar man har och hur man med enkla medel ändå kan uppfylla rätt så många nyårslöften. Så om ni stannar hemma ikväll så måste ni bara titta på den.
En annan liten film man har tittat på i alla år är ju "Dinner for One" - jag som ju heter Sophie har fått höra "Cheerio Miss Sophie" ett antal gånger på olika tillställningar.
 
 
 
 
Vad ni än gör idag, så hoppas jag att ni får en bra kväll. Även om ni kanske inte kan fira med den personen ni gillar mest i världen eller är sjuka eller jätteglada just nu, så önskar jag er att kvällen blir fantastisk ändå.Och såklart önskar jag allt gott för 2013. Må hela det året bli som min sommar 2012 var! :)
 
Och ett tips: om ni nu tvunget ska gå in i nyårslöftenmarathonen - lova något ni verkligen vill att det ska funka och ta form. Då blir det något av det också!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback