Klänning och Hummer

Tänk att min mamma är så flink med nålen. Hon fixade min neråt glidande klänning på bara några minuter och nu sitter den som en andra hud. Pappa blev väl inte jätteglad över mitt val av klänning heller - haha! Då vet man väl att man lyckats hitta den rätta nyårsklänningen. Med min nya guldkofta blir det perfekt för att partycrasha någons fest i Malmö. Hoppas på en rolig kväll! Det har man verkligen förtjänat efter att inte kunnat gå ut o festa på 5 månader. Jag ser inte fram emot Nyårsdagen... Men det får bli en rejäl frukost för Doreen och mig, med smoothies och vitaminer och ostar som gör en till människa igen ;)
Idag känns det jättetrist. Har lätt ont i hela kroppen - speciellt huvudregionen. Så jag har legat halva dagen. Men nu ska jag ut och panta för fullt - har samlat på mig litegrann.. Fast jag är nog inget emot vad andra samlar på sig i min bekanntskapskrets.... ;)
Så ikväll blir det lime-vitlök-chili-smörgratinerad hummer till lite Baguette. Det blir min o kattens förfest! Är man catwoman så är man! Kurrkurr!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback