Storm!!

Ja, här nere har vi klass 2 stormvarning. Kollade precis på SMHI's sida. TV4 nyhetsmorgon visar fantastiska "storm"-filmer med en liten kvinnlig meteorolog som förösker att inte flyga iväg i stormbyarna. Ser lite hjälplöst ut. En man hade nog inte haft det lika svårt... (oj, för mycket genustänk nu?) I alla fall tycker jag det är lite roligt med stormrapporteringen. Det blåser ju alltid i Skåne, så inte gör väl lite mer blåst en vanligt oss så mycket.
Men jag ska ut och resa. Så jag har fått instruktioner av pappa att vara extra försiktig när jag kör om långtradare och jag ska hålla stort avstånd.
Tror inte han läser min blogg och jag tror inte att han läste vad jag skrev om top 7... :)
 
Jaja... jag ska vara försiktig! Som alltid.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback