Nyår

Efter klänningsdramat, en vilsen kompis och en tupplur blev det tillslut fest igår. Min kompis och jag var bjudna på en nyårsfest i Malmö. Sjukt god mat, snapsvisor, bra tal och såklart roliga nya bekanntskaper. Vid midnatt klev vi ut på Nobeltorget och kollade fyrverkeriet och drack lite bubbel för att välkomna det nya året. Efteråt blev det dans tills det var dags att åka hem och berömma katten för att han stått ut med allt pang - pang utan större skador. Är väldigt nöjd med kvällen. Skönt att kunna avsluta detta år och välkomna det nya på ett bra sätt. Också skönt att veta är ju att ens nära och kära har haft det bra igår.
Idag har jag varit i Lomma, lämnat tryffel hos min morbror och moster, fått champagne att öppna vid ett speciellt tillfälle och skrapat Triss med pappa. Han vann hela 30 kr, som vi ska spendera på två nya lotter. Ibland har man helt enkelt tur! Det är väl ett gott omen för 2013!
Snart blir det dags för mig att njuta av en resa upp till huvudstaden. Ser verkligen fram emot ett par dagar som bara tillhör mig, innan jag ska börja jobba för fullt igen. Hoppas på lite skoj och stoj!
 
Önskar er bara det bästa för 2013!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback