Ensam

Sitter på en restaurang i Smögen. Smögens Havsbad förresten - nej fel - det stavas finare nämligen Smögens Havfsbad. Jajamensan - här sitter jag. Ensam. Helt ensam på denna restaurang. Folktomma restaurang. Ja, jag är ju här... Men annars?
Och de dukar underligt i Smögen... Åt andra hållet. Glasen står också lite annorlunda. Skyller på lågsäsong och dukar snabbt om bordet. Jag alltså... :) är ju glad att de är så trevliga här och jag fick ju bada i bubbelpoolen också. Ja... Jag lever loppan och det är fantastiskt vackert och inte så lite romantiskt här med. Fast rätt ensamt...
Får hoppas att min Boeuf Bourguignon är vällagad - annars går jag in i köket och visar hur man gör. Är jag petig? Nej- hjälpsam.

Oj, nu kom det två spanjorer.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback