Candy Crush

När man loggar in på facebook så är varannan post något om Candy Crush Saga. Så irriterande tänkte jag. Vem fan spelar fortfarande spel på facebook? Är farmville tillbaka (ja, jag var en junkie - jag älskade fv!)? Tänkte även att jag denna gång inte kommer att ta emot några godisbitar av främlingar (aka fb vänner - skojar...) och att jag absolut inte ska logga in på Candy Crush och absolut aldrig börja spela skiten.
Hur är det med nyårslöften? De blir knäckta. Typ efter en vecka. De som vill banta säger: Asch den där lilla mini hamburgaren med strips och Coke Zero funkar väl. De som vill sluta röka säger: Asch, det är ju bara en och det är ju bara för att det är utgång ikväll. De som inte vill bli fasta på dumma fb-spel säger: Asch, bara en level. Testa lite.
 
Nu. Är. Jag. Fast.
 
Fast i level 35. Satte fast i level 28 eller något i 2 dagar. Så irriterande! Tur man hade en bilresa till Göteborg att fixa till den leveln.
Fast Candy Crush är det perfekta spelet för er som följer denna blogg. Fullt med godis, sött och socker... Mums! Så därför älskar jag ju detta spelet likamycket som jag hatar det. Skickar gärna ett liv eller lite annat smått och gott om ni känner att ni vill börja spela... :) Jag behöver verkligen ett par liv.... jäkla level 35.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback