Mellokväll

Mellokvällen påbörjades med att lägga färglada pärlplattor med Ärtan. Jag fick göra en blomma själv och hon la en helt underbar elefant till mig under tiden. Ja, vi pärlade loss och hade fantastiskt roligt.
 
 
 
Lillebror såg väl mest fram till lördagsgodiset som vi skulle käka efter middagen när vi tittade på melodifestivalen...
Masterchefen himself fixade en väldigt god ryggbiff med rödbetor, klyftpotatis, svampar och den mest gudomliga såsen jag käkat på länge. Ångrar mig att jag inte tog mer och framför allt att jag inte tog med mig en gigantisk doggybag med hem... På tal om hundar, så hade de två övernattningsgäster stora som kalvar och goa som...äh... tja, vad säger man? I alla fall var de väldigt keliga och var med hela tiden. Tyvärr gick familjens hund Tilda bort igår. Så vi var ju alla lite ledsna - men hon var gammal och hon har det säkert jättebra där hon är nu och jagar kaniner och hittar på annat hyss.
 
Men tillbaka till Mello. Vi satt bänkade i TV soffan och jag lärde mig att aldrig säga: "Den låten var ju rätt bra." Det får man inte i Sverige. Man sitter i soffan, käkar godis och chips och så börjar man hetsa om låtarna, om kläderna, om Danny och Gina och såklart om den usla tekniken som berättar om resultatet långt innan Danny och Gina gör det...
 
 
Men vad i all sin dar hade Lena PH på sig egentligen? En väldigt tight spets-onepiece - där man verkligen började undra om hon hade några som helst trosor under. Glömde att lyssna på vad hon sjöng - fokuserade bara på outfitten där faktiskt.
Kvällen avslutades med lite tjejsnack och vin och jag stortrivdes hela tiden. Tack för en trevlig kväll!! :) 
 

Kommentarer
Potatishäxan säger:

Tusen tack för en jättemysig kväll. Välkommen åter anytime.

Svar: Tack igen! :) Hoppas att godiset räcker till nästa lördag...... :)
Zo_fee

2013-02-04 | 18:39:56
Bloggadress: http://potatishaxan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback