Hotellfrukost

Fick höra att jag lägger upp sjukt tråkiga bilder på min hotellfrukost varenda dag jag har varit här hittils. Då jag käkat samma sak har ju bilderna inte förändrats jättemycket. Så jag har ändrat lite på vinkeln och tidpunkt av tagningen för att fixa lite extra spänning i denna instagram frukostmiljö. Och ja- jag är nog en vanemänniska som käkat samma varenda dag. Undrar om läkaren skulle vara glad över mina värden efter tre - snart fyra - bacon, ägg o toast frukostar.. Men jag får väl börja träna på RIKTIGT igen med powerwalking....
Som jag faktiskt inte kör för att bli snygg som fan eller för att kunna käka bacon hela dagen - Nej! Jag powerwalkar för att slappna av min annars väldigt aktiva hjärna som aldrig slutar tänka ens lite. Bara när jag går raskt i takt med musiken som pumpar i lurarna, då tänker jag inte mer än på nästa steg.

Men här kommer mina frukostbilder. Vilken är bäst? Och visst är det mycket socker på mina flingor? Skämms. Inte. Ett. Dugg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback