Festtisdag

Idag är det tisdag. (Duh! tänker ni nu - klart jag vet det!) Men idag är det ingen vanlig tisdag.... Nej, det är Festtisdag. Inte Fettisdagen, nej Fest-tisdagen. Vad innebär det då? Jo, det innebär att den glada receptionisten ---en av twinsen jag omgiver mig med, så i princip är ju Magda, Martina och jag (varför börjar mitt namn inte på Ma-xxx?) trillingar seperated at birth ---
och jag igår planerade att idag blir det prinsesstårta. Och vi firar tisdagen - för uppenbarligen är det en mindre skandal här på kontoret att vi faktiskt äter TÅRTA en tisdag, där det absolut inte finns någon som helst anledning till. Så vi kom fram till att vi firar tisdagen. Vilken fantastisk dag. En tisdag. Säkert veckans finaste dag..? Imorgon är det förresten onsdag.... rätt säker att den glada receptionisten och jag kommer hitta på något annat vi kan fira då.
 
 

Kommentarer
Linda aka Javamorsan säger:

Alltså tur jag skall kalas för min dotter idag. för nu blev jag så där extrem sugen på sött här!

Svar: Ursäkta... detta är ingen blogg man borde läsa om man är sugen på att hålla diet....
Zo_fee

2013-02-06 | 16:04:11
Bloggadress: http://justsaying.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback