Hotell

Bor på mitt favorithotell i huvudstaden inatt. Gillar att vara här. Personalen är hjälpsam och trevlig, frukosten god och hotellet ligger väldigt bra. Nära till typ allt.
Dessutom känns det lite som om man kommer hem. Man får nästan samma rum varenda gång och ja, det hände faktiskt att jag kallade hotellrummet för 'hemma' idag. Vilket måste vara ett bra omdöme för ett hotell, eller? Fast om man reser så mycket som jag, blir ju hotellen som ett andra hem för mig. Ett välstädat andra hem! Haha!
Eller så är det kanske Stockholm som är 'hemma' för mig. Jag får ju bra vibbar och en massa energi varenda gång jag kommer hit och det sista året har jag varit här mycket, vilket ju bidrar till den känslan. Ska somna till stadens ljud och njuta av att få andas lite Stockholmsluft.
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback