Tjena

Det dök upp en kille nyss:
"Tjena gumman! Jag heter Fred Feber och vi har träffats förut. Tänkte att vi kanske skulle kunna umgås lite igen. Du och jag liksom. Jag tänkte först ge dig lite rysningar och sen tänkte jag hotta upp dig lite. Tycker du är lite kall just nu. Vad sägs? Ska vi testa lite och se om vi funkar ihop - du och jag? Vi kan ju dejta i typ 1-2 dagar och sen känner jag efter om jag har lust att stanna hos dig och ge dig lite hallucinationer och annat kul. Jag är faktiskt jävligt bra på detta. Det vet du ju från förra gången vi umgicks lite. Tja, jag var ju faktiskt så duktig att du hamnade på sjukhus! Tänk dig det du! Jag är fantastisk på det jag gör. Jag har inspirerat många! Jag är riktigt bra på att sjunga också: 'You give me fever... FEVER!' Visst var det ballt??"
 
 
Jag svalde och tänkte 'Oj, hur gör jag nu? Måste formulera mig på ett bra sätt.':
"Hej Fred, kul... eller njae... inte så kul att du dyker upp just nu. Du jag har semester och jag vet att du brukar dyka upp då. Men jag känner faktiskt inte likadant för dig, som du kanske gör för mig. Lite ensidigt - vet du vad jag menar? Tycker att du har haft kul med mig lite för länge nu, det behöver faktiskt inte bli tajtare än som vi har det nu. Eller jo - jag vill faktiskt göra slut med dig. Men det finns vansinnigt många människor därute, som säkert vill få lite hallucinationer och ha lite skoj. Du är ju attraktiv - på ett väldigt speciellt sätt. Men jag tror inte vi passar så bra ihop."
 
Sen svalde jag 2 ibuprofen, drack lite mjölk med honung och somnade. Hoppas han förstod vad jag menade och drog...
  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback