Sugar is sweet

Har faktiskt aldrig fattat denna klyschiga poem som man fått både på hemgjorda och köpekort till Valentines Day i flera år:
 
Roses are red,
Violets are blue.
Sugar is sweet
and so are you.
 
Den rimmar inte, den har inte mycket budskap heller för den delen. Eller så fattar jag inte den..?
Har hittat en massa alternativ som jag faktiskt asgarvat åt:
 
 
Roses are red.
Violets are blue.
Onions stink.
And so do you.
 
 
Roses are red,
Violets are blue.
I thought I was ugly
and then I met you.
 
 
Killar, en bukett då och då gör er tjej glad. Ett blombud ännu gladare. Och självplockade blommor gladast. Och nej, ni måste inte ha ställt till något, ni måste inte ha dåligt samvete eller vilja något när ni ger bort buketten. Ett handskrivet brev eller vykort gör en också väldigt glad förresten och ni behöver inte ens rimma. Ta hand om era tjejer eller soon to be tjejer och överraska!
Så, det var dagens tips från mig. Jag får väl skicka ett vykort till mig själv och blommor köpte jag faktiskt igår. Fy, så deprimerande!
 
 

Kommentarer
simone -och lite steampunk säger:

Haha roligt :)

Svar: Tack :)
Zo_fee

2012-12-05 | 12:26:39
Bloggadress: http://thewayimake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback