Stockholm - min pärla

Hej Stockholm! heter det snart. Jag har bokat en resa upp i vecka 1/år 2013. Ser fram emot besöket. Detta är min julklapp till mig själv. Har ju varit lite smådeppig nu på sistonde och jag blev direkt lite gladare när jag hade bokat. Dessutom blev det en resa upp i 1:a klass för att den var billigare än 2:a klass med SJPrio. Så jag lyxar till det. Ser fram emot att se mina favoriter uppe i huvudstaden.
Vad jag har planerat? Jag ska se en utställning på Nationalmuseet innan de stänger pga renovering och sen är jag intresserad av att se David LaChapelle på Fotografiska. What else? Jo, jag ska promenera, flanera, fika, shoppa, titta, skratta, le, prata, dricka vin, dricka té, gå på bio kanske och bara njuta av min favoritstad i januari. Jag hoppas på lite solsken, så att jag kan använda mitt snart nyinhandlade objektiv... Åh vad jag älskar denna stad. Nordens Venedig. Min pärla.
 

Kommentarer
Denice säger:

Fin blogg!

Svar: Tack Denice! ;)
Zo_fee

2012-12-28 | 05:04:37
Bloggadress: http://denice.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback