SMS

Idag fyller SMS 20 år :  Grattis SMS!
 
 
Jag är glad att de finns. Jag blir glad när jag får ett SMS. Nästan lite gladare än om man bara får ett chatt-meddelande på facebook eller liknande. SMS är lite mer värt på något sätt. Det är lite mer personligt än ett chattmeddelande. SMS skickar man bara till de man känner på riktigt. Och till de man verkligen vill få tag i. I ett SMS är man lite ärligare. I ett SMS säger man ibland sanningar man aldrig skulle våga skriva på facebook. Tänk om något systemfel uppträder och alla kan se det man skrivit? Nej, ett SMS är privat, det funkar, det slår aldrig fel. Ett SMS är bra helt enkelt.
 
Igår plingade det till lite då och då tills klockan slog midnatt och jag somnade. Kan man somna på ett bättre sätt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback