Semester

Är nu officiellt 100% tillbaka igen och officiellt 100% på semester till och med den 7 januari. Låter ju rätt bra, eller hur?
Dagens plan är en tur till kontoret - ja jag vet ju att jag är på semester... men mina julkort skriver sig inte av sig självt. Lunch med grabbarna står också på agendan och sen får jag väl fylla på kylskåpet lite - det är tomt och/eller fullt med utgångna saker, när man inte varit hemma ett par dagar. Plus att jag har en massa julgodis där också, som står och väntar på rätt tillfälle att titta ut och glänsa. Måste även bli av med denna hemska förkylning jag dragit på mig någonstans i huvudstaden eller på väg upp. Tåg och tågstationer är ju bacillernas paradis.Har varit lite snorig och hostig hela natten. Tog ibuprofen någon gång vid 4 tiden för att motverka. Än så länge har det inte hänt mycket.
 
Ikväll blir det tapas på en bar i Helsingborg. Gillar tapas starkt. Små rätter som man kan plocka lite som man vill - många smaker och allt är bara gott och smarrigt. Hoppas att restaurangen är bra. Kikade precis lite på menyn och har redan hittat lite smått och gott. Ser i alla fall fram emot kvällens nöje. Alltid kul att gå ut och äta i bra sällskap.
 
Annars har jag inte speciellt många semesterplaner. Tänkte främst bli riktigt bra igen, för att kunna starta om på riktigt igen nästa år. Det kanske blir en tur upp till Stockholm i mellandagarna. Roligt när man får höra att man är saknad och folk frågar när man kommer igen. Man vill ju inte göra någon besviken! ;)
 
 
 
 
  
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback