Onda drömmar

Tupplurade i eftermiddag, som jag brukar göra typ var fjärde timme nuförtiden, för att kroppen fortfarande återhämtar sig från Mononukleosen. I alla fall hade jag en mardröm. Drömde att sockret var slut och att jag glömt köpa nytt. Ni tycker kanske inte det var så hemskt - jag kan ju handla in allt dagen efter eller om det skulle krisa, även på Coop som har öppet till kl 22. Men jag som är så fruktansvärt djup av mig (haha! ;) ) tar det ju som ett budskap på att min söta, snälla sida är 'slut' och jag blivit till någon satmara. Så ja det var en mardröm värd att nämnas. Som tur är blir ju drömmar sällan verklighet - ja varken fina eller mardrömmar - så jag är lika snäll som vanligt. Ni behöver inte oroa er ;)

Eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback