Nya skor

Investerade faktiskt i ett par 'ordentliga' vinterskor, som min mor säkert blivit väldigt stolt över att jag köpt. Skor och jag kan vara lite svårt. Jag har konkreta idéer som nästan aldrig finns att köpa och sen har jag en storlek som heller aldrig finns att köpa. Så min mor hatar och vägrar vara med när jag köper skor. Sen är jag inte speciellt glad för att ge ut en massa pengar för skor heller. Men denna gång gjorde jag det. Det blev ett par Canada Snow (namnet tyder på att de vet hur man gör vinterskor - eller hur?). Jag blev ännu gladare för dem när jag fick både en isskrapare och cerat till. Jag älskar extra presenter. Så från och med denna vinter kommer jag bara köpa detta märke :) Ännu gladare blev jag när jag hade dem på mig för första gången. Minusgrader? Inget problem. Snö? Inget problem. Mina superskor fixar allt. Och jag tycker de är rätt så snygga för ett par 'ordentliga' vinterskor! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback