Midnatt

Nu är klockan snart 12 och ingen har velat spontangifta sig med mig. Så det får bli katten och jag. Får väl vara glad för det jag får. Katten är i alla fall helt säker på att jag är den rätta. Jag vet vilken kattmat som är hans favorit och det finns inget bättre än att jaga runt med honom. På natten kryper han upp bakom mina knän, för där är han säker och känner sig trygg, samtidigt som han delar med sig av sin värme till mig. Ja, vi är nog perfekta för varandra. Han har räddat mig från att tappa modet i många situationer. Han är min och jag är hans.
 
 
 

Kommentarer
Mikxki säger:

Mysig bild :)

Svar: Tack ;) visst är han gullig? ;)
Zo_fee

2012-12-13 | 15:44:27
Bloggadress: http://mikxki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback