Meddelanden

Det finns meddelanden man ej vill öppna. Man vet att det bara står en massa tråkigheter i dem. Typ: Varför har du inte gjort det? Varför sa du så? Varför hör du inte av dig? Jag är besviken. etc. Har just nu ett sådant mess i telefonen. Tur man har ställt in att man kan få en liten förhandsgranskning av messen innan man öppnar upp dem. Så där ligger det och skvalpar och jag tänker bara, varför har den personen inte bara hört av sig själv istället? Men att ge någon annan dåligt samvete det kan man ju alltid göra - ja jag vet att jag borde ha hört av mig, men att höra av sig pga att man måste är väl inte rätt heller.  
Sen finns det ju de meddelanden som man bara springer till telefonen, så fort man hör att det plingar till - man kanske till och med har ett speciellt pling till den personen. Då kastar man sig över telefonen, som man aldrig har på ljudlöst för att inte missa ett enda litet mess. Sådana mess får man gärna många av.
Så ni som inte vill ge mig dåligt samvete och bara vill vara snälla: gör mig glad och skriv en fin liten rad.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback