Irriterad

Man kan bli irriterad för mindre. Man tupplurar för att man verkligen behöver vila och väcks då av någon som tror att det skulle vara en bra idé att riva ner en stenmur eller kakla av ett badrum eller whatever. Borren är så högljydd att varken katten eller jag kan sova. Vi kan heller inte använda öronproppar då vibrationen och ekot går genom hela huset. Usch!
Sen irriterar jag mig över min okunskap i det hemska spelet Ordjakten. Jag blir galen av att komma på ord på alla möjliga språk utom på svenska och galen på att de ord jag då kommer på ej gäller. Usch!
Detta måste vara en sådan där dålig karma fights back dag. Fattar inte vad jag måste ha gjort för att ha dåligt karma i typ 4 -5 år nu, men okej. Det kommer väl en dag där även jag får vara lite lycklig i en längre tid, kommer på fräcka ordkombinationer och inte väcks av borrmaskiner.


Kommentarer
Nicole Stjernberg säger:

snygg header! :) haha men sluta spela det då :P irriterande med borren :(

Svar: Tack, Nicole! :) Jo, men jag vill ju inte bara ge upp så där heller! ;)
Zo_fee

2012-12-06 | 18:16:44
Bloggadress: http://specialnotsick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback