Fyllemess

Slängde ut frågan på twitter, vem jag skulle fyllemessa och fick som svar nummer 15 i min telefonbok. Ojoj... ingen bra idé - det var ju stalkar-exets nummer. Så nej, det låter jag hellre bli. Sen skulle jag ta nummer 23 - oj, då blev det ett ex igen - man kanske borde städa upp i telefonboken. Men å andra sidan är det ju skönt att veta vem det är som messar eller hör av sig. Man kanske borde göra en exlista i telefonboken - man har ju en favoritlista också. För att ha dem under kontroll, men ändå inte ha dem mitt i alla andra. Men tänk om den nya killen hittar listan och börjar undra varför det finns en lista med typ xx antal manliga namn? Äh, nej... blir bara meckigt. Och varför skulle de få en extra behandling?
Fast favoritlistan borde jag ju också ändra på och ta bort de där speciella ringtones som "I just called to say I love you". Budskapet är nog inte likadant nuförtiden. Eller så låter jag det bara vara, ler lite sentimentalt om den personen skulle ringa och njuter lite av Stevie Wonder.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback