Fredag

Så blev det plötsligt fredag igen. Tiden flyger verkligen just nu. Har fortfarande inte fixat alla julklapparna. Får väl göra det nästa vecka. Som tur är, så behövs det inte så många. Men man vill ju ändå ge dem man gillar något litet. Jag gillar att ge. Tycker det är härligt när man går igenom affärer eller är på bokmässan och då och då poppar det upp någonting som man vet att x eller y skulle bli jätteglad för. För det mesta kan jag inte hålla mig till högtidsdagar, utan vill tvunget ge mina presenter på samma gång. Dumt - för då står jag där på julen och måste fixa några till.
Idag är det i alla fall fredag och det betyder att det blir hamburgare från Gastegrillen på jobbet med killarna (ja, i min avdelning är jag den enda tjejen som käkar riktig mat och pushar på killarna att vi ska käka hamburgare ;) ). Resten av fredagen ska det bara slappas med lite chokladtryffel, som jag tänkt fixa och mys med katten på soffan.
Lördag är det tjejfest hos Josefina - ser fram emot det. Vi är uppdelade i matlag och vår rätt kommer att få bästa betyget - det är bara så gott! ;) Säger inte vad det är ännu - kan ju vara spioner lite varstans. Sen blir det intro-tävling och jag har såklart valt en låt från min "Socker" spellista.
 
 
Ni kan ju gissa vilken jag valt :)
 
Söndag blir det en tågresa upp till Stockholm - ska på Glögg-drop-in hos mina kusin och hans man. Ser fram emot att träffa dem, familjen och att få träffa alla deras trevliga vänner igen. Tänkte ta något lite jul-glögg-glittrigt på mig.. vi får se vad det blir. Ska fota såklart! Sen ska jag träffa en god vän efteråt och dela ut en liten julklapp, vilket jag också ser fram emot. Så helgen ser lovande ut! Hoppas bara att jag orkar med hälften av det jag har planerat.
Önskar er en underbar helg! Njut av vänner och familj och ta hand om era nära och kära!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback