Drömbilen

Ja den finns. Jag blir helt tagen, galen, kärleksfull, längtande och ________ och __________ (insätt valfritt ord i luckorna ;) ) när jag ser den. Den är stor, magnifik - ja värd en drottning helt enkelt. När man ser den dyka upp i backspegeln kör man snabbt åt sidan. Det är en sådan bil man släpper förbi. En helt annan klass än Porsche eller liknande. Denna bil har DE:et helt enkelt. Nu sitter ni där på helspänn på soffkanten och kan knappt hålla er. Eller hur? Ni tänker, vad är det hon dillar om? Är det någon såndär tjejig bil - kanske en Audi som är pimpad lite med ögonfransar som denna:
 
 
Nej. Jag har ju faktiskt lite smak. Så mycket borde ni ju faktiskt veta... Nej, min drömbil är allt annat än tjejig. Det är en Chevrolet Silverado 3500 Pick up. Finns tydligen nu också som hybrid. Så jag undrar ju faktiskt om jag kan få den som nästa tjänstebil? Den borde ju vara pyttelite minimalt miljöklassad??
 
Här kommer en bild på värstingen: bilen jag drömmer om på nätterna (och dagarna också faktiskt...):
 
 
Sweet dreams... :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback