Bäst idag

Fredag. Helg. ÄNTLIGEN! För idag kommer min bästis från Tyskland och stannar tills tisdag. Ni kan ju föreställa er hur glad jag är! ;) Vi kommer att hitta på en massa roligt och såklart utnyttja tiden vi har på bästa möjliga sätt. Så kanske jag inte kommer att blogga så flitigt de kommande dagarna - vi får väl se!
 
Annars bäst idag? Snöbollskrig à la Caspar på balkongen:
 
 
 
Efter snöbollskriget ramade jag äntligen in den här bilden på riktigt. Konstnären är ännu kanske inte världskänd, men man får ju börja någonstans, så varför inte här? Ni kanske behöver en Julklapp till någon? Alltså denna bild får ni ju inte, men han kanske fixar en annan till er, om ni ber snällt.
 
av Andy Lindhe
 
 
Sedan fick jag en helt underbar #ffse (hashtaggen för Follow Friday Sweden - om ni nu inte är så twittervana...) av Ulrica, som jag blev vansinnigt glad för. Roligt att man kan hitta riktiga vänner på twitter. Jag ser fram emot att ta ett glas mustigt, rött franskt vin och sjunga en massa chansons med henne. Nästa citytrip blir väl till en fin stad i Finland :)
 
 
Önskar er en helt underbar helg! Hoppas den blir lika bra som min kommer att bli! Njut av snön, njut av vänner, njut av familjen och glöm inte att fira 2:a advent med lite god glögg. Jag ska i alla fall testa lite av Julglöggen 2012 och kanske lite av den där Lucia glöggen som smakar choklad... mums!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback