Att vänta

Ja, så kom det lite snö i Düsseldorf, Tyskland och tydligen är det även kallt. Så flygplanen har lite problem med att lyfta. Så här sitter jag i min varma sköna lägenhet och Nora sitter på planet. Vänta får vi båda göra. Fast jag ju har det lite skönare med underhållning, mat och varma filtar. 
Denna bild la hon precis upp på facebook:
 
 
och detta ser man på Köpenhamns flygplats under avgångar...
 
 
...tydligen får vi vänta rätt länge tills vi äntligen ses. Men då! Då ska vi leva i en vintersaga och gå på julmarknad i snön och dricka glögg. Och handla julklappar såklart. Tur jag handlade flera redan i början av hösten på bokmässan i Göteborg. Då är stressfaktorn inte lika hög nu. Och nej, jag handlade inte bara böcker, det fanns ju så mycket annat kul där! Men nu har vintern kommit till Europa och vi väntar på våra nära och kära.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback